شتاب دهنده ها

الاستومرها

مواد نرم کننده

کائوچو ها

فعالیت این شرکت به طور خاص با کائوچوهای طبیعی آغاز گردید و به تدریج کائوچوهای مصنوعی، شتابدهنده ها و آنتی اکسیدانتها، کمک فرآیندها، چسبهای اتصال لاستیک به فلز، انواع فیلرها و … در زمره مواد قابل عرضه این شرکت قرار گرفت. این شرکت آمادگی انجام خدمات عرضه کالا به متقاضیان از این طریق را دارد.
این شرکت در سالیان گذشته وارد فعالیت مواد اولیه صنعت لاستیک شده است که از آن جمله می توان به استفاده از شرکت Kumho Petrochemical تولید کننده کائوچوی مصنوعی NBR Kosyn 35-L ، شرکت Kumho Polychem تولید کننده کائوچوی مصنوعی EPDM KEP-270 و KEP-2380 ، شرکت Nairit تولید کننده کائوچوی مصنوعی Chloroprene، شرکت Chenguang تولید کننده کائوچوی مصنوعی فلوئورو الاستومر(وایتون)، شرکت Schill+Seilacher تولید کننده انواع کمک فرآیندهای صنعت لاستیک تحت نام Struktol، شرکت Sachem تولید کننده انواع شتابدهنده ها (مواد پخت) و آنتی اکسیدانتها، شرکت Lord تولید کننده انواع چسبهای Chemosil و Parlock اتصال دهنده لاستیک به فلز، شرکت Arkema تولید کننده انواع پراکساید، شرکت Duslo تولید کننده انواع آنتی اکسدانتها و … اشاره کرد.
همچنین سابقه چندین ساله این شرکت در زمینه کائوچوهای طبیعی این شرکت را قادر ساخته است که کائوچوی SMR را از شرکتهای معتبر THE AH YAU(GM)، Lee Rubber، Felda، Chip Lam Seng و…، کائوچوی SIR، STR، RSS1، RSS3 و انواع لاتکس در بسته بندیهای بشکه و فلکسی بگ از شرکتهای معتبر اندونزی و تایلند به به شرکتهای تایر ساز و قطعه ساز ایرانی عرضه نماید.
وايتون ) Vitonگروه( A-B-GF,GLT+FEPM(FEPM)در سختي ها90-55 -فلورسيليكون DOTG,ZDEC , ZDMC , ZDBC,ETU , OTOSاکسید روی ، اکسید منیزیم ، . . .اسید استئاریک ، استئارات روی ، . . .IPPD(4010 NA) , 6PPD(4020),TMQ(HS لاستيكي VITON} ،PU، SILICON، PTFEو… }-O-RING Cord اورينگ نواري از جنس هاي مختلف- انواع محصولات شمش،ميلگرد،ورق،رينگ) – انواع قطعات لاستيكي با ايه پليمريKALREZ(FFKM)&AFLAS(TFEP)& H-NBR(HSN) :Cگروه پلي آميدهاي آروماتيك- Para Polyaramid Kevlar-1 Twaron-2روغن دی او پی dop سيليکون – پر اکسيدکائوچو ها شامل EPDM , SBR , RSS , NBR افزودنی ها و شتاب دهنده ها دارو پخت MBT,Keltan 3200 , Kep 270,Vistalon 7500, Mitsui EPT (3062E , 3072E , 090E), Buna EP G 8450, SUPRENE( 552 & 553) , Vistamaxx 6202Krynac 3345 F, Krynac 3345 C, krynac 3945 ,KNB 35 LSBR Fluorosilicone, MBTS , CBS,TMTD , TMTM,DPG , PTFE,PEEK (1502, 1712PBR 1220SMR20,)-MBI-DNPD,DOP, 840, ,,سیلیکونکربنات کلسیم ، تالک ، الترازیل ، باریتدوده 550 ، دوده 330 ، دوده660 , IS 7250 ,S, DTDM , . . .Chemosil 222, 211 , 321,megum , . . .SI 69, A189PDM-TAICولکادر A ، فاکتیس ، کلوفان و . . .واکس پلی اتیلن ، پارافین واکسDCP, BPPVIKeltan 8340Aدر سختي هاي مختلف و رنگهاي قرمز،آبي،سفيدZetpol Zeon) HNBR-) در گريدهاي مختلف- CM (اكريليك رابر) (Hytemp Zeon)- Nipol-Zeon (Ultra.HIGH.Low Nitril Rubber)NBR-(Hydrin Zeon) ECOCarbon Black N990 -( Canada):B گروه محصولات لاستيك و پلاستيك-HEET))انواع رق هاي STR20 , RSS1 , . . .HCR silicone(با سختی های 30 ، 70 و . . .) ، . . .Nairit DP(ارمنستان)Du pont و چین
پراکسایدهای تولیدی توسط شرکت Arkema فرانسه ار ارائه می دهد که از معظمترین شرکتهای اروپائی می باشد. سه محصول Luperox DCP که در ایران به عنوان پراکساید شکری نامیده می شود، Luperox DCBP که در ایران به پراکساید خامه ای معروف است و Luperox 101 که در ایران به پراکساید مایع شناخته می شود از محصولات این شرکت می باشد.
جمله محصولات قابل عرضه توسط این شرکت چسبهای اتصال دهنده لاستیک به فلز می باشند که توسط شرکت Lord آمریکا در آلمان تولید می گردد.
چسب Parlock: این چسب در گریدهای PC6012، PC13، PC14، PC22، PC28، PM05 و PM06 تولید و عرضه می گردد.
چسب Chemosil: این چسب درگریدهای Chemosil 211، Chemosil 222 وChemosil 231G تولید و توسط این شرکت عرضه می گردد این شرکت با شرکت Schill+Seilacher آلمان بر روی مواد Struktol ، شرکت ثمین را بدل به بزرگترین عرضه کننده کمک فرآیند در ایران نموده است. محصولاتی از قبیل WB16، WB42، WB222، 40MS، FL، AW1، WS280، E-35 و … از جمله محصولات شناخته شده در بازار ایران می باشند. ارائه مشاوره در خصوص بهبود خواص قطعات تولیدی و بهره وری بیشتر در پروسه تولید بوسیله محصولات Struktol از اهداف اصلی این شرکت می باشد.
با داشتن نمایندگی از شرکت Sachem مبادرت به واردات و عرضه این محصولات از سال 1383 نموده است و تا کنون موفق به کسب سهمی از بازار این محصولات در ایران شده است. محصولاتی از قبیل: CBS، MBT، MBTS، TMTD، TMTM، DPG، PVI، ETU، ZDEC، ZDBC، ZMBT، IPPD، TMQ معمولاً در انبار های این شرکت موجود می باشد.
به عنوان توزیع کننده انواع آنتی اکسیدانتrq در ایران مشغول فعالیت است. محصولات این شرکت با کیفیت به مراتب بالاتر از چینی و هم ردیف با برندهای معتبر دنیا از جمله Bayer در رده قیمتی بین محصولات چینی و B تولیدکنندگان معتبر کائوچوی مصنوعی در دنیا این امکان را ایجاد نموده است که همواره مقادیری از این محصولات در تهران و آماده فروش به تولیدکنندگان موجود باشد که اهم آنها به شرح زیر می باشد:
کائوچوی مصنوعی NBR: از آنجائیکه شرکت Kumho با سالیان متمادی حضور در بازار ایران به عنوان پرمصرفترین و شناخته شده ترین NBR بازار ایران می باشد، این شرکت همواره سعی نموده است که NBR 35-L را در انبارهای خود آماده فروش داشته باشد.
کائوچوی مصنوعی EPDM: از آنجائیکه EPDM KEP-270 یکی از پرمصرفترین EPDMها در صنعت لاستیک می باشد طی دو سال گذشته محصول جدید شرکت Kumho Polychem به نام EPDM KEP-2380 نیز به بازار جهانی عرضه شده است که معادل Vistalon-7500 می باشد
کائوچوی مصنوعی Chloroprene: شرکت ثمین به عنوان اولین شرکت متخصص این محصول را از شرکت Nairit وارد ایران نمود که امروزه بدل به عمده ترین CR مصرفی در ایران شده است. این محصول در گریدهای DP و DM به طور گسترده ای در ایران مصرف می شود.
کائوچوی مصنوعی Fluoro Elastomer: در راستای تأمین اهداف اولیه خود نسبت به واردات کائوچوهای فلوئوره که در ایران به وایتون معروف می باشند نموده است. متأسفانه این محصول آنچنان که باید در ایران شناخته شده نیست و اغلب تولیدکنندگان ایرانی بدون شناخت چندانی از این محصول نسبت به خرید آن اقدام می کنند. این شرکت آمادگی دارد که کلیه اطلاعات فنی مورد نیاز در این زمینه را در اختیار همکاران گرامی قرار دهد.
کائوچوی مصنوعی Silicone یکی از عرضه کنندگان سیلیکونهای شرکت چینی NE در ایران می باشد.
کائوچوی طبیعی SMR-20: قابل ارائه از شرکتهای مختلف تولید کننده کائوچو درمالزی از جمله شرکت THE AH YAU که با برند GM در ایران شناخته می شود، شرکت Lee Rubber، شرکت Chip Lam Seng، شرکت Felda و …
کائوچوی طبیعی RSS: انواع صفحات دودی شده کائوچوی طبیعی از گرید 1 تا 5 در بسته بندیهای مختلف از جمه 111 کیلوئی، 50 کیلوئی، 35 کیلوئی و 33 کیلوئی به صورت بیل و پالت شده
کائوچوی طبیعی SIR-20، STR-20، TSNR-20: انواع کائوچوهای طبیعی مذکور از تولیدکنندگان معتبر مورد تأئید بورس مالزی بر اساس استانداردهای معتبر.
کائوچوی طبیعی Latex: انواع لاتکس از کشورهای جنوب شرق آسیا در بسته بندی بشکه ای و فلکسی بگ.

این واحد با بهرگیری از تکنولوژی های نوین،تجهیزات پیشرفته و همچنین بکارگیری متخصصین مجرب در صنایع لاستیک سازی کشور گامی موثر در جهت صنعت کشور برداشته و بستری را فراهم آورده است که فرآورده های تولید شده خود را با سرعت وکیفیت بالا در اختیار متقاضیان محترم قرار داده و پیشاپیش از انتخاب این شرکت سپاس گذاریم.امید است همچون گذشته بتوانیم تعهد خود را در عمل اثبات کنیم.