کائوچو ها

کائوچوی مصنوعی NBR: از آنجائیکه شرکت Kumho با سالیان متمادی حضور در بازار ایران به عنوان پرمصرفترین و شناخته شده ترین NBR بازار ایران می باشد، این شرکت همواره سعی نموده است که NBR 35-L را در انبارهای خود آماده فروش داشته باشد.
کائوچوی مصنوعی EPDM: از آنجائیکه EPDM KEP-270 یکی از پرمصرفترین EPDMها در صنعت لاستیک می باشد، شرکت ثمین این محصول را جهت واردات انتخاب کرده است. طی دو سال گذشته محصول جدید شرکت Kumho Polychem به نام EPDM KEP-2380 نیز به بازار جهانی عرضه شده است که معادل Vistalon-7500 می باشد

کائوچوی مصنوعی Chloroprene این محصول را از شرکت Nairit وارد ایران نمود که امروزه بدل به عمده ترین CR مصرفی در ایران شده است. این محصول در گریدهای DP و DM به طور گسترده ای در ایران مصرف می شود.
کائوچوی مصنوعی Fluoro Elastomer: در راستای تأمین اهداف اولیه خود نسبت به واردات کائوچوهای فلوئوره که در ایران به وایتون معروف می باشند نموده است. متأسفانه این محصول آنچنان که باید در ایران شناخته شده نیست و اغلب تولیدکنندگان ایرانی بدون شناخت چندانی از این محصول نسبت به خرید آن اقدام می کنند. این شرکت آمادگی دارد که کلیه اطلاعات فنی مورد نیاز در این زمینه را در اختیار همکاران گرامی قرار دهد.
کائوچوی مصنوعی Silicone: یکی از عرضه کنندگان سیلیکونهای شرکت چینی NE در ایران می باشد.
ayer قرار می گیرد.