چرخ سبک

طراحی و ساخت چرخ های صنعتی چدنی و فولادی طراحی و ساخت چرخ های ثابت و گردان چدنی و فولادی انواع روکش لاستیک – تفلونی – پلی اورتان

چرخ های صنعتی (چرخ های ثابت و گردان)، طراحی و ساخت چرخ های صنعتی(چرخ های ثابت و گردان)، چرخ های ثابت و گردان(چرخ های ثابت و گردان)، چرخ ثابت(چرخ های ثابت و گردان)، چرخ گردان(چرخ های ثابت و گردان)، انواع روکش لاستیک(چرخ های ثابت و گردان)، پلی اورتان(چرخ های ثابت و گردان)، طراحی و ساخت چرخ های صنعتی چدنی و فولادی(چرخ های ثابت و گردان)، طراحی و ساخت چرخ های ثابت و گردان چدنی و فولادی(چرخ های ثابت و گردان)،چرخ های صنعتی

محصولات

 یک آنالیز دقیق از شرایط محیطی و کاربردی شما میتوانید به سرعت و براحتی چرخ ایده ال برای محدوده مورد استفاده خود را بیابید. به دلیل وجود حوزه های کاربری متفاوت , روش منحصر بفردی برای انتخاب چرخ مورد نیاز شما وجود ندارد .

با این حال , در مجموع رابطه محکمی بین بسیاری از نیازمندی ها وجود دارد . تمام اجزای محصولات در دسترس در ترکیب های استانداردشان لیست شده اند . ما برای ساده سازی پروسه انتخاب اقدام به ایجاد یک سیستم انتخاب محصول منطقی نموده ایم .

این سیستم با استفاده از شماره ترتیب تمام ویژگی های چرخ ها را نام گذاری نموده است .

البته , خدمات مشتریان و مدیران فروش شرق در انتخاب چرخ به شما کمک میکنند و به سادگی چرخ صحیح را برای شما برمیگزینند .

هر قدر دقیق تر از شرایط محیطی که چرخ ها باید در آن مورد استفاده قرار گیرند آگاهی داشته باشید به همان نسبت شما بهتر میتوانید در شرایط مربوطه با آنها هماهنگ شوید . بدین صورت میتوان از خرابی زودرس چرخ بدلیل خوردگی , تغییرات سطحی , فقدان استحکام , شکنندگی یا کمبود روان کننده ها و مواد لیزابه جلوگیری نمود .

تطابق و سازگاری محتاطانه تمام این اجزا و مولفه ها ماکزیمم طول عمر را بیمه میکنند .

بنابراین , شما بایستی با دقت بررسی کنید که آیا مواد شیمیایی و تاثیرات محیطی در محل استفاده حضور دارند یا خیر . به علاوه , واکنش مواد وابسته به عواملی دیگری نیز میباشد .

برای مثال مدت و غلطت موارد خورنده و نیز دما و رطوبت هوا . مقادیر ارایه شده در جدول فقط جنبه ی راهنمایی دارند و برای ترکیبات شیمیایی بکار گرفته نمیشوند .

بعضی چیزها واقعا فقط مورد توجه اهل سلیقه و ذوق هستند . انتخاب چرخ هایی صحیح ممکن است یک موضوع بسیار حساس و ظریف باشد اما کارکرد در اینجا در مرکز توجه قرار دارد .

مواد مختلف , سطوح مختلف , یاطاقان های گوناگون یا تعداد زیاد اندازه های چرخ نشانه ای از منحصر بفرد بودن همراه دارند .

ویژگی هایی که هر چرخ بایستی آن ها را برآورده کند . ظرفیت بار , شرایط سطح , تاثیرات محیطی , ویژگی های پاکیزگی, و طراحی نیازمندی های مختلف هر جایی که چیزی باید جابجا شود بوجود می آیند که این هم دلیل آن است که چرا ما هم اکنون بیش از 1۰۰۰ نسخه گوناگون چرخ تولید و عرضه می کنیم از چرخ های مبلمان و اثاثیه غیر عادی با طراحی فوق العاده تا چرخ های پلاستیکی برای تخت های بیمارستان تا چرخ های مخصوص کارهای سنگین که بیش از ۱۱ تن را حمل میکنند. اگر احساس میکنید که چرخ مورد نیاز شما کمی متفاوت است با ما تماس بگیرید .

ما از طراحی آن چیزی که شما میخواهید خوشحال خواهیم شد.

ایجاد محصول ایده آل که کاملا برای رضایت سلیقه شما طراحی شده است.

کل جهان شیوه های زندگی متفاوتی وجود دارد.
از دارو تا تجارت و صنعت با بیش از ۵۰۰ محصول مختلف برای هر مساله حمل و نقل راه کار سفارشی خاص خود را دارد مهم نیست که چقدر این مساله تخصصی باشد .

انجام خدمات لاستیکی از قبیل
پوشش ضد اسید لاستیکی مخازن ، لوله ها ، انواع وان آبکاری و قطعات
روکش لاستیکی انواع غلطک (غلتک) رول ساده و شیاردار
روکش لاستیکی انواع چرخ های صنعتی توپر
ورق های لاستیکی ساده ، آجدار ، یک لایه پارچه
خمیر خام لاستیک فاینال و مستر
تولید انواع قطعات لاستیکی