قطعات چوب و کاغذ

مقاومت به سایش عالی: لاستیک سایش بالاترین از همه است. تست های آزمایشگاهی نشان داد که، مقاومت در برابر سایش UR از لاستیک طبیعی 3 تا 5 بار، برنامه واقعی است که اغلب تا 10 برابر.

(2) در ساحل A60 تا A70 لبه محدوده سختی استحکام بالا و انعطاف پذیری خوب.

(3) جذب شوک خوب بافر شده است. در دمای اتاق، عنصر میرایی UR می تواند 10٪ تا 20٪ از انرژی ارتعاش جذب، فرکانس ارتعاش بالاتر، بیشتر جذب انرژی است.

(4) مقاومت در برابر نفت و مقاومت شیمیایی بسیار عالی. میل و UR نفت مواد معدنی غیر قطبی کوچک است، سوخت از جمله نفت سفید، بنزین و روغن ماشین (مانند روغن هیدرولیک، روغن موتور، گریس، و غیره) است تقریبا رایگان از فرسایش، بسیار بهتر از لاستیک به طور کلی، مقایسه با لاستیک نترل. اشکال آن این است که الکل ها، استرها، کتون ها و هیدروکربن های آروماتیک تورم بیشتر است.

(5) ضریب اصطکاک بالا است، به طور کلی بالاتر از 0.5 است.

(6) مقاومت در برابر درجه حرارت پایین، ازن، تابش، عایق الکتریکی، اتصال با عملکرد خوب است.

سیستم پخت:

ایزو سیانات درمان عامل، پراکسید و دسته گوگرد: عامل پخت ایزوسیانات استفاده می شود ها و گونه دایمر TDI، MDI دایمر و پاپی، می توانید پیوندها Crosslinks های اوراق قرضه allophanate تولید (آسان جذب ، هنگامی که توجه رطوبت محیط) را می توان به دست آورد مقاومت به سایش خوب، استحکام بالا، سختی محصولات بزرگتر، پراکسید dicumyl (DCP) پراکسید شایع ترین استفاده از vulcanizing عامل، پخت پراکسید محصولات PUE با عملکرد خوب پویا، مجموعه ای فشرده سازی کوچک، انعطاف پذیری و خواص ضد پیری بهتر است، اشکال آن این است به طور مستقیم با پخت بخار، قدرت اشک آور ضعیف است، زنجیره ای غیر اشباع می تواند به از سیستم جوش برقی گوگرد PUE، مقدار به طور کلی 1.5 تا 2 قطعات، شتاب دهنده M و DM اغلب استفاده می شود، معمولا در شش یا بیشتر، درمان محصولات جامع عملکرد بهتر است.