غلتک های ضد سایش

انواع غلتکهای با روکش لاستیکی جهت تجهیزات معدنی ، تونل و راهسازی نظیر انواع ریل ، ونتیلاتور (جت فن ) ، تجهیزات تونلی ضد انفجار ،در معادن  باریت – سنگ آهن – بنتونیت- زئولیت و سایر مواد معدنی

غلتک با روکش لاستیکی برای اسپیرال الواتورها  که تجهیزات چند عملکردی هستند که به صورت خاص برای فرآیندهایی به کار میرود که در حالیکه ماده به بالا صعود میکند فرآیند های چند گانه  طراحی میشوند. یک بدنه یکپارچه که به طرز استثنایی با قابلیت تمیز کاری آسان و بهداشتی طراحی میشود. اسپیرال الواتور ارتعاشی میتواند نیازهای شما را شامل ظرفیت، نوع تولید ، محل تغذیه و تخلیه و محل درایو را فراهم میکند.

اسپیرال الواتور قابلیت فراهم آوری محدوده وسیعی از عملیات ها را با افزایش بسیار کم هزینه را دارد، بالا بردن محصول که معمولا توسط باکت الواتور، بلت الواتور و یا نوار نقاله انجام میشود توسط این ماشین انجام میشود ضمن اینکه قابلیت ایجاد فرآیندهایی نظیر گرمادهی برای خشک کردن، خنک کردن ماده و نظیر این را به طور همزمان دارد. برخی از این کارایی ها به شرح زیر است:

  • ارتعاش با دقت ماده توسط ارتعاش آرام و تحت کنترل ماشین
  • خنک کاری آرام و طبیعی ماده با توجه به زمان طولانی طی مسیر در مقایسه با سایر روشهای انتقال
  • طولانی شدن زمان انتقال برای پخت ماده (صنایع شیمیایی)
  • امکان استفاده از “سیستم تیغه هوایی” برای خنک کاری بیشتر با بزرگتر کردن سطح مارپیچ
  • گرمادهی با استفاده از سیستم گرما دهی در مارپیچ
  • آبگیری و خشک کردن ماده

 یک نوار نقاله شامل 2 یا چند پولی با یک بلت که مواد را منتقل میکند میباشد. بلت توسط حرکت دورانی پولی که توسط یک موتور، موتورگیربکس و یا هیدرو موتور به حرکت در میآید حرکت میکند و مواد روی آن حمل میشود. پولی محرک پولی درایو و سایر پولی ها به ترتیب پولی انتهایی ، پولی خمش برای ایجاد انحناء در نوار میباشد.

به طور عمده دو گروه نوار نقاله صنعتی وجود دارند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. این محدوده وسیع از صنایع کشاورزی و انتقال غلات تا صنایع معدنی ، ذغال سنگ و .. میباشد. به طور عمده هر جا که انتقال ماده خشک در مسافتهای طولانی مطرح باشد استفاده از نوار نقاله مرسوم است و میتوان گفت بدون نوار نقاله هیچ کارخانه فرآوری مواد معدنی وجود نخواهد داشت.

کارخانجات فرآوری مواد معدنی (کانی های فلزی و غیر فلزی)

تجهیزات انتقال مواد و مشخصا نوار نقاله برای کارخانجات فرآوری مواد معدنی مانند سرب و روی ، آهک، گرانیت و سنگ آهن و کانی های غیر فلزی  با محدوده وسیعی از کارخانجات فرآوری تجهیزات برای کاربردهای معدنی

نیروگاهها برای انتقال ذغال سنگ و سوخت های جامد

بسیاری از نیروگاه هایی که با انواع غیر از سوخت های مایع و اتمی کار میکنند در کنار بنادر ایجاد میشوند. انتقال سوخت از کشتی به نیروگاه ها با توجه به ملاحظات زیست محیطی توسط نوار نقاله های مجهز امری مرسوم میباشد. با توجه به اهمیت تعمیر و نگهداری در محیط های آلوده ای مانند نیروگاه های ذغالی اهمیت استفاده از Sealing قوی در رولیکها بسیار حیاتی است. رولیکها یک استفاده طولانی را تضمین مینماید.

صنایع سیمان:

نوار نقاله ها ، رولیکها و درامهای ساخت کیمیا ماشین به طور گسترده ای در صنعت سیمان طی 10 سال کذشته نصب و استفاده شده است. ما تامین کننده رولیک ها و سایر اجزاء بزرگترین کارخانجات سیمان در ایران طی این سالیان بوده ایم.